sobota, 31 sierpnia 2013

sierpniowe denko + update o rozdaniu

Pora na sierpniowe zużycia :)



 Lavera Basis Sensitiv Handcreme
Krem do rąk oparty na bio oleju migdałowym i maśle shea.
Bardzo dobrze nawilżał,szybko się wchłaniał, byłam z niego bardzo zadowolona. Może jedynie nad zapachem bym jeszcze popracowała ;)
Ponowny zakup - Być może.


 Kossme - Three-in-One Miracle Mask

Maska typu sheet mask chińskiej firmy Kossme. Kupiłam ją zupełnie w ciemno w drogerii Sasa w Szanghaju i nie wiedziałam, czego się spodziewać. Okazała się być świetna - twarz wyglądała i czuła się jak po porządnym zabiegu spa czy liftingu - nawilżona, rozjaśniona, gładka, drobne zmarszczki i linie wygładzone.
Chętnie kupiłabym ponownie.

Dove Blutenzauber - żel pod prysznic o zapachu kwiatowym. Edycja limitowana. 

Z Dove kupuję praktycznie tylko edycje limitowane - nie przepadam za klasycznym zapachem kosmetyków Dove, ale ich limitki mają zazwyczaj bardzo ciekawe, inne zapachy.
Ten pachniał tak świeżo, kwiatowo, trochę "musująco", jeśli wiecie, co mam na myśli. Spisał się bez zarzutu, w sam raz na lato.

Alverde Mango Litschi - mydło w płynie 
Edycja limitowana

Lubię mydła Alverde za ich łagodność - naprawdę nie przesuszają skóry. To mydełko miało dodatkowo przyjemny zapach soku czy napoju owocowego. W przeciwieństwie do wersji karmelowej, nie plamił umywalki, a więc byłam bardzo zadowolona. 

Planeta Organica - szampon tybetański ziołowy - Objętość i Siła

Ciekawy szampon o delikatnym, ale długo się utrzymującym orientalnym zapachu. Delikatny dla włosów i skóry głowy. Bardzo podobało mi się też opakowanie z pompką. 

Ponowny zakup: Być może

L'Oreal Hydra Active 3 - płyn micelarny do skóry wrażliwej

Zbierał zachwyty i na blogach, i na YT. W moim przypadku sprawdził się genialnie do demakijażu oczu, na twarzy niestety pozostawiał nieco lepką warstwę i nie odświeżał wystarczająco.

Ponowny zakup - Tak, ale tylko w charakterze płynu do demakijażu oczu.

Avene - woda termalna

Moja pierwsza woda termalna, na której przekonałam się, ile dobrego może zdziałać taki kosmetyk. Świetnie odświeża w upalne dni, lekko nawilża, genialnie koi zaczerwienienia i podrażnienia. 

Ponowny zakup - Tak, choć pewnie będę też kupować wody innych marek, w zależności od promocji ;)


Suisse Programme - Hydra Solution Recovery Eye Essence

...czyli gorszy z duetu pod oczy otrzymanego w formie próbki przy okazji zakupów. Zdecydowanie więcej zdziałał Recovery Eye Gel Cream, w tym wypadku zbyt wielkich efektów nie zauważyłam. Być może należałoby oba produkty stosować jednocześnie, i ten używać tylko jako serum-bazę pod krem.

RECENZJA

Ponowny zakup - Nie, myślę, że skuszę się na sam Recovery Gel Cream, który sam potrafił zdziałać cuda :)






Miałyście coś z wyżej przedstawionych? I jak tam Wasze denka? :)

PS. Rozdanie postanowiłam jednak odwołać - niestety zgłosiło się tylko 6 osób, czyli do regulaminowych 20 trochę brakuje. Tym osobom dziękuję za wzięcie udziału, z przyjemnością przeczytałam Wasze odpowiedzi.
Być może pomyślę o zorganizowaniu rozdania raz jeszcze za jakiś czas, póki co zainteresowanie jest zbyt niskie.


12 komentarzy :

  1. Bardzo fajne denko :) Zaciekawił mnie ten Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawialam sie nad zakupem L'Oreal Hydra Active ale lepka warstwa mnie calkiem zniechecila:)

    OdpowiedzUsuń
  3. znam tylko wodę termalną, bardzo lubię avene i mam jakieś 400 ml w zapasie ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle szukam zastosowania dla wody termalnej. Jako tonik może? Bo odświeżanie w ciągu dnia odpada / makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję właśnie jako tonik, w gorące dni czasem zastępuje mi też krem na dzień ;) Dodatkowo do spryskiwania maseczek, albo gdy skóra jest podrażniona po słońcu/wietrznej pogodzie itp.

      Usuń
  5. znam z Twojej gromadki tylko micel Lorea'l i baaardzo go lubię! kupiłam ostatni mały zapasik w Rossmanie w promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam micel z L'Oreal i bardzo go lubię. U mnie świetnie się sprawdza do całej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Woda termalna Avene uwielbiam ja, jestem ciekawa tego płynu miceralnego Loreala

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie zaczęłam używać tego micela z L'oreal, mam nadzieję, że u mnie się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Następnym razem kupię jakieś mydełko w płynie z Alverde:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nic z tych rzeczy, choć najbliżej mi szamponowi z PO :)
    Bardzo fajny pomysł, bo określać czy wrócisz do danego produktu.
    Moje pierwsze denko w przygotowaniu :)

    A tymczasem nominowałam Cię do Libster Blog Award :) więcej szczegółów znajdziesz tutaj:
    http://czella84.blogspot.com/2013/09/nominacje-do-lba.html

    Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię żele pod prysznic z DOVE i często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń