wtorek, 9 lutego 2016

nowości zapachowe i zapowiedź recenzji perfum


Tym postem chciałabym rozpocząć mały cykl postów/recenzji poznanych przeze mnie zapachów. Do tej pory taki post pojawił się tylko raz, była to recenzja perfum Jour d'Hermes Absolu edp (KLIK).

Nie posiadam wielkiej kolekcji zapachów, średnio przybywają mi 2, maksymalnie 3 flakoniki rocznie, ale chciałabym Wam opowiedzieć o tych, które już mam i które kocham.

Dodatkowo od jakiegoś czasu korzystam z oferty sklepów sprzedających tzw. odlewki oryginalnych perfum w dowolnej wielkości, to pozwala na poznanie większej ilości zapachów niewielkim kosztem i bardzo ułatwia wybór tych, które chcę kupić. 

Ostatnio złożyłam małe zamówienie na stronach
oraz



Odlewkę można zamówić w dowolnej pojemności, ja zdecydowałam się na 4 oraz 4,5 ml. Taka ilość pozwala na całkiem przyzwoite testy (szacuję, że na około 10 użyć po kilka psiknięć, czasem nawet na dłużej).

Z obsługi w obu sklepach jestem w pełni zadowolona, wszystkie atomizery działają bez zarzutu, szybka wysyłka, wszystko dobrze zapakowane.

A teraz lista zapachów, których recenzji możecie się spodziewać za jakiś czas:

Cacharel Eden edp
Serge Lutens - L'orpheline edp
Marc Jacobs - Decadence edp
Prada Infusion d'iris - edp (wersja sprzed reformulacji)

Molinard - Habanita edp
Robert Piguet - Bois Noir edp

Zaspojleruję, że dwa z tych zapachów trafiły już do mnie w formie flakonu, ale o tym innym razem ;)

Lubicie czytać recenzje perfum? To trudne zadanie, ale zapachy to dla mnie ważna kwestia, więc mam nadzieję, że podołam :)


10 komentarzy :

  1. Chętnie poczytam o tych perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe są te strony, napewno skorzystam z nich jak będę się decydować na jakąś perfumę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysl, czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam jedynie Cacharel i Marca. Inne to dla mnie nowości;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że można tak zamówić perfumy :) Fajny pomysł na wypróbowanie zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sama mało kupuje perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, fajne te stronki :)
    Na pewno skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie poczytam o tych zapachach. Ja również nie więcej niż dwa , trzy flakoniki perfum w roku zdobywam.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jak te perfumki pachną :-)

    OdpowiedzUsuń