środa, 24 lutego 2016

zakupy w sklepie Ziaja Dla Ciebie :)

Wszyscy fani Ziaji na pewno wiedzą, że od kilku lat mamy możliwość wybrania się na zakupy do sklepów firmowych lub stoisk Ziaja Dla Ciebie.
Ja osobiście bardzo lubię robić tam zakupy, asortyment Ziaji jest tak duży, że nie ma możliwości poznania i zobaczenia wszystkich produktów robiąc zakupy tylko w drogeriach czy supermarketach. W sklepach firmowych Ziaji mamy wszystko w jednym miejscu, do tego ceny są zazwyczaj nieco niższe od tych w drogeriach/marketach/aptekach. Kolejną zaletą jest dostępność kosmetyków z serii Pro, czyli w teorii przeznaczonych do salonów kosmetycznych do użytku profesjonalnego a w teorii każda z nas może je zakupić. 
Obsługa sklepów firmowych jest też zazwyczaj bardzo miła i zorientowana w ofercie firmy, przynajmniej ja miałam dotąd tylko pozytywne doświadczenia :)


W ciągu ostatnich paru miesięcy miałam okazję odwiedzić sklep Ziaji dwa razy i zdecydowałam się na wypróbowanie kilku nowości i kosmetyków, na które od dawna miałam ochotę.

Zapraszam :)





I po kolei:



Na pewno słyszałyście już o nowej serii Cupacu zawierającej masło karite, olej z orzechów brazylijskich i makadamia. Zapach jest genialny - połączenie kakao, karmelu, kawy. Mi przypomina trochę zapach cukierków kukułka :)
Zdecydowałam się na krystaliczne mydło pod prysznic i krystaliczny peeling cukrowy, dostałam również w formie próbki balsam pod prysznic i brązujący krem odżywczy.




Skusiłam się również na orzeźwiający żel pod prysznic z limonkowo-cytrusowym koktajlem egzotycznym oraz łagodzący płyn do higieny intymnej z serii Med (to już ponowny zakup).




Po raz pierwszy zdecydowałam się na zakup maski z serii Pro. Wybrałam maskę uspokajającą ze względu na dobre recenzje i fakt, że nie posiadam czegoś takiego w swoich zbiorach. Moja cera lubi fundować mi niespodziewane reakcje, więc kosmetyki o działaniu kojącym są u mnie zawsze mile widziane.




Zapas płynu do higieny intymnej, tym razem kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem laktobionowym z serii Intima




A tu kolejna nowość, przynajmniej ja wcześniej nie widziałam tych kosmetyków.
Mleczko do ciała ogórek z miętą + kwas PHA oraz
żel micelarny ogórek z miętą + kwas PHA. Żel nie zawiera SLES i głównie to skłoniło mnie do zakupu.


Jestem ciekawa, jakie są Wasze ulubione kosmetyki z Ziaji? Ja dotąd raczej unikałam ich produktów do twarzy, często za to sięgałam po mydła pod prysznic, płyny do higieny intymnej, peelingi czy maski do włosów. Mam ochotę wypróbować coś więcej z oferty Ziaji, szczególnie, że ciągle przybywa nowości. Ciekawią mnie szczególnie kosmetyki z serii Med i Pro. Co polecacie? 
Będę wdzięczna za Wasze rekomendacje :)



36 komentarzy :

  1. a mi się właśnie wydaję, że na mają drożej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, raczej nie, np. za płyn do higieny intymnej Med zapłaciłam 8zł, w aptekach zazwyczaj kosztuje 10-11 zł. Mydła pod prysznic to też koszt ok. 7-8zł, w sklepach - 8,90/9zł. Porównywałam też ceny zestawów świątecznych, były o 3-4 zł niższe od tych w hipermarketach. Różnice nie są wielkie, ale jeśli kupujemy więcej, to jednak są zauważalne. Nie mówiąc już o tym, że wielu rzeczy w marketach po prostu nie kupimy.

      Usuń
  2. Nie lubię Ziaja dla Ciebie, bo ceny maja wyższe niż w drogeriach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? W Warszawie ceny w ZDC są zawsze nieco niższe od tych w drogeriach czy marketach. Może to zależy od miasta?

      Usuń
    2. W Krakowie ceny Ziai też są niższe w sklepie firmowym :)

      Usuń
  3. Po kosmetyki z Ziaji sięgam bardzo często i je uwielbiam. Ostatnio najczęściej używam maseczek do twarzy, które jak dla mnie są genialne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które maseczki polecasz najbardziej? Ja lubię te z serii oliwkowej i regenerującą z glinką brązową.

      Usuń
  4. Daj znać jak się sprawdzi cukrowy peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać, na razie stosuję tylko mydło pod prysznic z tej serii, zapach cudny :)

      Usuń
  5. Z kosmetykami Ziaji kompletnie mi nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię robić u nich zakupy i często tam bywam :) Mam w domu sporo kosmetyków marki Ziaja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych kosmetyków używałam tylko płyn do higieny intymnej i byłam zadowolona ;) Poza tym lubię serię Masło kakaowe do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja bardzo dużo przerabiam kosmetyków z Ziai :) Polecam odżywkę do włosów z serii kakaowej, z Ziai Pro bardzo lubię "dwu funkcyjny płyn micelarny", no i m.in. do twarzy używam, oprócz żelu Manuka, Ziaja Med natłuszczający olejek z kuracji dermatologicznej AZS, a no i antyperspiranty mają bardzo przyjemne :) Lubię ich sklepy firmowe, bo często są tam promocję i jakiś gratis wpada (pełnowymiarowy produkt). Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ciekawi mnie seria AZS, olejek do mycia twarzy i kosmetyki do ciała z tej serii.

      Usuń
    2. Ten olejek jest według mnie bardzo dobry. Prosty, bardzo dobry skład. Używam go do mycia twarzy, jako baza gdy robię sama w domu peelingi, no i świetnie działa na moje ramiona - niweluje rogowacenie okołomieszkowe skóry. Dla mnie strzał w 10 :)

      Usuń
  9. niektóre kosmetyki Ziaji lubię a niektóre mnie uczulają , zależy:) obserwuje i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo nowości :)
    Mam w zapasach żel limonkowy, a nowej serii jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam chyba czwarte opakowanie maski uspokajajacej i jest moim nr 1 :) polecam jeszcze z mikrodermabrazja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja recenzja tej maski była jedną z tych, które zachęciły mnie do zakupu ;)

      Usuń
  12. Moja sis ma ten zielony peeling i mówi, że to słabizna ... ja mam tonik z tej serii ogórek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik ogórkowy to klasyk, całe liceum i połowę studiów używałam ;)

      Usuń
  13. Na mojej wish liście znajdują się kosmetyki Ziaja Pro do peelingu kawitacyjnego :) mam nadzieje, że niedługo będę mogła je zakupić :) Bardzo lubie z Ziajki płunu do higieny intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z miłą chęcią wypróbowałabym nową serię od Ziaji :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sklep firmowy to dobra opcja gdy w drogeriach ciężko znaleźć poszukiwany kosmetyk. Ja tak ostatnio miałam z wodą oliwkową, wszędzie była wykupiona, ale ostatecznie udało mi się ją kupić właśnie w sklepie firmowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam z żelem ogórkowo-miętowym, przeczytałam kilka dobrych recenzji, ale w żadnej drogerii ani markecie nie widziałam. No i seria Pro to wiadomo, gdzie indziej nie do kupienia, chyba, że online :)

      Usuń
  16. Ogórek z miętą i seria cupuacu mocno mnie zaintrygowały :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś bardzio nie lubiłam. Później skusiłam się na ich mydło kremowe i okazało się super. Miałam praktycznie całą serię Liście Manuka, ale w sumie tylko pasta była super. Ich sklepy firmowe lubię ze względu na te minimalistyczne opakowania, które wyglądają ładnie :) Nigdy nie wiem co wziąć :) Też mam wrażenie, że te Panie znają się na tym co robią, ale głowy nie dam sobie uciąć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego sklepu ale szybko idę go przeglądnąć, zakupy bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cupacu pachnie tak, że z błogości można odpłynąć :-) Ja lubię olejek w spray-u z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę się zapoznać z tym Cupacu, bo dawno nie byłam w Ziaji i widzę, że mnie ta atrakcja ominęła :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta nowa seria ziaji bardzo mnie kusi :) Po za tym lubię ich kosmetyki, ich sklepy firmowe są całkiem w porządku, ale wole robić zakupy w drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mimo, że lubię kosmetyki Ziai, to jakoś rzadko je kupuję.
    I w sumie nawet nie wiedziałam, że mają swój sklep ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety ceny w Ziaja dla Ciebie są wyższe, ale asortyment o wiele większy niż w drogeriach :P Ta nowa seria Cupacu mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń